berfore tu sy nak review sket psl tadika nih..
Qiecha skang dh berumur 5tahun..dh sekolah..dh boleh membaca..mengira tambah tolak..menghafal ayat-ayat lazim dan doa..Alhadulillah..gembira hati mama n papa..harap iecha jd anak solehah ye..Amin.
FYI,Tadika Generasi Permata Hati ni tadika dlm taman..senang ibubapa nak menghantor anak-anak.
Pengambilan student terhad coz dia nak memastikan anak kita boleh catch up setiap apa yg diajarkan.
dari iecha umur 4tahun..dia mmg xtahu apa-apa..biasala..ibu bapa xtahu medium cara mengajar so that why la kita perlu hantar anak ke sekolah utk memastikan anak kita belajar.So, bila umur iecha mencecah 5tahun sy n suami menghantar iecha ke tadika..n Alhadulillah..banyak yang dia pelajari even xdela semua dia tahu..tp benda yg parent terlepas pandang dia boleh tolong ingatkan..so suprised!
so,bagi ibu bapa yg masih ragu2 utk hantar anak yg berumur 5tahun ke sekolah,cepat2 hantar..bila dia dh berumur 6tahun nanti dia cepat catch up utk pembelajaran seterusnya..xdela ketinggalan..tp sbg parent juga harus sentiasa peka dgn aktiviti n kerja sekolah anak spy anak mengetahui kepentingan ke sekolah dan sentiasa memberi mereka kata-kata semangat.
seperti iecha,sy sentiasa memberi dorongan "iecha nak jd doctor tak"?so,kene buat kerja sekolah..baru jadi pandai..camtulah,alhamdulillah la iecha ni anak yang mendengar kata ibu bapa..xde nk membantah terus je buat.
oke,cerita panjang2 xde guna..ni gambar hari sukan semalam..
persembahan sebelum acara sukan bermula.
acara penyampaian hadiah
bersama kawan-kawan
oke..enough kot dua entry hari ni..hihi salam..



No comments:
Post a Comment
terima kasih kerana sudi komen..hehe