Sunday, 19 October 2014

membuat tempahan hantaran orang!!!mst cantek punyerr!masuk bakul angkat sendirik boleh?

salam semua..

skang dah jam 12.30..tp still ngah pk nk masak ape..(padahal xde lauk pn dlm freezer tuh)..oke,skang sy nk kongsi hobi sy di masa lapang(hobi konon)..huhu ape2 je lah...
kalo ade org nk buat tempahan hantaran sy amik..tu pon kalu kene ngn time sy le..means sy xde keje luar la..hihi pe salahnye kan..isi masa lapang..

bantal yg dh siap balut..cream gold

fyi,kalo bantal cemnih rege sy caj rm17 siap...
kalo nk murah lg pn boleh..depends pada material la..oke..semua boleh bincang.
selagi boleh cut cost lg bgs kan utk bakal2 pengantin semua.

sy dh berkira2 ni..bln11 owner dia dh nk amik..satu gubahan je yg siap cantum.
ekceli,bunga n ribbon dh siap gubah tinggal nak cantum2 je..
hopefully,semua berjalan dgn lancar dgn izin Allah swt.

nih gubahan yg sy buat.
barangan hantaran belum diletakkan lagi..coz owner dia belum hantor..
harap owner dia berpuashati la hasil kerja tgn keras ini..huhu
demi mencari sedikit duit tambahan..huhu
salam.






No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana sudi komen..hehe