ha..ni la produk yg boleh mencantikkan kulit wajah kita..
amat sesuai untuk perempuan dan lelaki..
harganya memangla berbaloi-baloi dengan hasilnya..
RM240 per kotak(60 tablet)
hasilnya?setakat ni memang ok..
dapat memperbaiki kulit wajah yang kusam dan kering..
kulit sentiasa lembab selain dapat mencerahkan lagi kulit.
papamamaqiss ni just sbg pengguna yang teringin nak share
tentang produk ni ngn korang semua.
try la cuba..papamamaqiss pun baru guna 1 bulan lebih tapi sgt terasaa kesannya.
kulit muka papamamaqiss tak kering ,tak kusam,dan yg penting tona kulit dah nampak sekata.
apa salahnya labur RM sket untuk kesihatan dan kecantikkan kita..peace:-)

No comments:
Post a Comment
terima kasih kerana sudi komen..hehe